Gyöngyösön Irodai asszisztens munkalehetőség, azonnali kezdéssel

TRIOTECHNIK Kft.

Irodai adminisztrátor

Munkavégzés helye: Gyöngyös

Nettó 220000 / Hónap
2021. 08. 06.

A Triotechnik Kft irodai asszisztens pozícióba munkatársat keres. Azok jelentkezését várjuk, akik komplex, változatos és felelősségteljes feladatokra vágynak kényelmes irodai környezetben. A pozíció precíz és terhelhető kollégát kíván, akinek minden lehetősége adott lesz a kibontakozásra, fejlődésre és innovatív ötleteinek megvalósítására egy fiatalos, nemzetközi növekedés előtt álló csapatban.

A munkakör azonnal betölthető.

Feladatok

  • általános irodai teendők ellátása, ügyintézés, adminisztratív feladatok, számlakezelés, számlázás
  • kapcsolattartás a cégcsoport cégei és partnerei között, belső és külső kollégák munkájának támogatása
  • postázás, futárszolgálattal való eseti kapcsolattartás, beérkező hívások fogadása, iktatás
  • pénzkezelési folyamatok, házipénztár kezelése, elszámolások készítése
  • irodai eszközök kezelése
  • magyar és külföldi vendégek, köztük elsősorban ügyfelek, munkatársak, beszállítók fogadása, illetve megfelelő tájékoztatása, reprezentáció
  • esetenként házon kívüli ügyintézés
  • munkatársak támogatása rendszeres riportok előkészítésében, nyilvántartások vezetése, folyamatok adminisztrációs követése és dokumentálása
  • aktív részvétel ajánlatokhoz, tenderekhez és pályázatokhoz kapcsolódó koordinációs és adminisztratív feladatok ellátásában

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség
  • angol nyelv középszintű ismerete
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • irodai alkalmazások magabiztos ismerete (MS Excel, Word)
  • új számítógépes ismeretek elsajátítási képessége

Előnyök

  • kimagasló precizitás és megbízhatóság
  • terhelhetőség, megoldás- és minőségorientált konstruktív szemlélet
  • jó problémamegoldó- és együttműködési készség
  • kiváló kommunikációs- és szervezőkészség
  • MS Excel középhaladó szintű ismerete
  • pénzügyi ismeretek, könyvelési/iktatási tapasztalat
  • néhány év munkatapasztalat hasonló munkakörben

Amit kínálunk

  • céges telefon
  • versenyképes jövedelem
  • biztos, hosszú távú munkalehetőség, azonnali munkakezdéssel
  • kihívást jelentő, érdekes, változatos és felelősségteljes feladatok
  • tapasztalati és továbbfejlődési lehetőségek nemzetközi környezetben pénzügyi, értékesítési és marketing területeken
  • fejlődő vállalati háttér
  • kiváló munkakörülmények
  • fiatalos, segítőkész, magasan kvalifikált csapat

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!