Vevő-, ügyfélszolgálat

Vevői reklamációkezelő munka Jászárokszálláson felsőfokú végzettséggel

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Jászárokszállás
2015. 10. 15. 14:48
Jelentkezem

Német tulajdonban lévő, dinamikusan fejlődő multinacionális autóipari beszállító vállalat megbízásából keresünk új kollégát az alábbi munkakörbe:

Vevői reklamációkezelő

Feladatok:

  • Kapcsolattartás a vevőkkel
  • A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése
  • Hibaanalízis készítése, helyesbítő és megelőző intézkedések megtétele
  • Együttműködés a társosztályokkal, mérnökséggel

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Középszintű, magabiztos német vagy angol nyelvtudás
  • Szakirányú tapasztalat – vevőkkel folytatott kommunikáció termékminőségi probléma miatt, vevői látogatások lebonyolítása
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Pontos, precíz önálló munkavégzés
  • Projektvezetésben szerzett tapasztalat (előny)

Amit kínálunk:

  • Folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőség
  • Stabil multinacionális háttér, hosszú távú munkalehetőség
  • Dinamikus, jó csapat, összetartó kollégák
  • Céges buszjárat

Munkavégzés helye:

  • Jászárokszállás, Jász-Nagykun-Szolnok megye

Jelentkezés:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát „Vevői reklamációkezelő” jeligére az alábbi e-mail címre: allas05@blnhc.hu

További információ:+36-30/830-7234.

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.